Influencer marketing
Influencer marketing je proces spolupráce s influencermi alebo osobnosťami na sociálnych sieťach, ktorí majú veľkú sledovanosť a vplyv na ich publikum. Títo influenceri môžu pomôcť vašej značke získať väčšiu viditeľnosť tým, že propagujú vaše produkty alebo služby prostredníctvom svojich sociálnych sietí. Vďaka svojej dôveryhodnosti a postaveniu môžu influenceri pomôcť vašej značke získavať nových zákazníkov a zvyšovať povedomie o vašej značke.
Výber influencerovSlužba výberu vhodných influencerov pre značku a cieľovú skupinu je dôležitou súčasťou efektívnej influencer marketingovej stratégie. Náš proces výberu influencerov zahŕňa niekoľko kľúčových krokov, aby sme zabezpečili, že vybraní influenceri budú presne odrážať hodnoty, víziu a estetiku vašej značky. |
|
Plánovanie a stratégia komunikovaného obsahuPri tvorbe stratégie komunikovaného obsahu zohľadňujeme vaše ciele, hodnoty a posolstvo značky, ako aj požiadavky cieľovej skupiny. Na základe týchto informácií vytvoríme plán, ktorý určuje obsahové témy, časový harmonogram a ciele kampane. |
|
Propagácia produktov a služiebInfluenceri sú ideálna voľba pre promo vašich prebiehajúcich akcií a výpredajov. Ich aktivita vie nielen zvýšiť zisk, ale priniesť na web nových zákazníkov. Preto do stratégie zahŕňame aj vaše existujúce marketingové aktivity a spolu s influencermi sa snažíme o zvýšenie ich výkonnosti. |
|
SúťažeSpoločne s vami plánujeme súťažné kampane a stanovujeme ciele, ktoré chcete dosiahnuť. Definujeme pravidlá súťaže a cieľovú skupinu, aby sme zabezpečili, že súťaž bude relevantná a priláka vašich potenciálnych zákazníkov. Spolu s influencerom vytvoríme kreatívne a atraktívne koncepty pre súťaže spolu s pravidlami. |
|
Analýza výkonnostiSledujeme výkonnosť obsahu a kampaní daného influencera. Poskytujeme vám pravidelné správy o úspechu kampane. Na základe týchto údajov analyzujeme výsledky a v prípade potreby optimalizujeme obsahovú stratégiu. |
|
Udržovanie vzťahov s influencermiAktívne komunikujeme s influencermi a zabezpečujeme, aby mali všetky potrebné informácie pre ich účasť na kampaniach. Komunikujeme jasne a transparentne, aby sme zaistili vzájomnú spoluprácu a porozumenie. Poskytujeme influencerom spätnú väzbu a rady na zlepšenie výkonu a dosiahnutie lepších výsledkov. |
|
Sledovanie trendovAktívne sledujeme trendy v oblasti influencer marketingu a inovácie v rámci sociálnych sietí a digitálnych médií. S influencermi diskutujeme o nových prístupoch a možnostiach, aby sme mohli ponúknuť nové a inovatívne spôsoby spolupráce. |