Cenové porovnávače a portály
Cenové porovnávače skrývajú v sebe množstvo benefitov. Sú kvalitným zdrojom návštevnosti na e-shope, prinášajú konverzie a ponúkajú množstvo hodnotných dát pre e-shopárov, alebo marketérov, ktorí ich môžu následne využiť v praxi.
Úprava feedovZákladom pre inzerciu na cenových porovnávačoch je mať kvalitný feed. O ten sa postaráme či už v rámci administrácie e-shopu, alebo radi využijeme aj nástroj Mergado, na ktorý máme v agentúre certifikovaného špecialistu. |
|
PárovaniePárovanie je základným prvkom takmer každého cenového portálu a porovnávača. Vďaka spomenutej úprave feedu a využitiu potenciálu každého portálu vieme navýšiť množstvo napárovaných produktov na pravidelnej báze. |
|
BiddingBidding je základným kameňom úspechu a našim cieľom je optimalizovať bidding či už na produkty, skupiny produktov, alebo kategórie tak, aby PNO bolo pre klientov optimálne. |
|
Marketplace a nákupy priamo na portáliVýhodou veľkých cenových portálov je rôznorodosť možností inzercie. Napríklad na Heureke funguje Heureka Marketplace (kedysi Košík), kde je možné produkty e-shopu zakúpiť priamo na Heureke. Výhodou je častokrát nižší náklad a nízke PNO. |
|
Product AdsObľúbenou formou inzercie sú aj Product Ads na Heureke, kde vám pomôžeme zviditeľniť vybrané produkty a dostaneme ich na 1., 4., či 7. pozíciu v kategórii na Heureke. |
|
Zviditeľnenie produktovCenové porovnávače a portály ponúkajú ešte veľké množstvo kampaní a potenciálu na inzerciu. Pri každom klientovi sa snažíme ušiť na mieru služby priamo podľa jeho potrieb a produktov, preto neváhajte, kontaktujte nás a my sa spoločne s vami pozrieme, čo bude pre váš biznis to najlepšie. |